Sunday, June 27, 2010

hari bacathon sekolah

sabtu,tak ingat tarikh ada hari bacathon
aku dan nadiah menjadi pemegang bunga
untuk mengiringi VIP.
grr aq tak ske cikgu make-up aku,
macam orang tua yang tak sedar diri dah tua je

then tukar-tukar baju semua.
terlupa bawak kasut so terpaksa
melawan kata hati yang memberi
isyarat kepada otak dengan ayat ini:

Kau macam remp pakai selipar

no,no,no jangan pikir negatif
gi dekat kedai kelab attylea and then tinggalkan beg
cau pergi rumah hantu.mula-mula tuh
takut jugak sampai tak nak masuk
tetapi when memikirkan die punye pengalaman
aku gagahkan diri,
ni time kiteorg beratur di kawasan yang penuh sesak!


kiteorang tunggu 2 jam semata-mata
untuk mengharungi perjalanan selama
kurang 10 minit.mujurlah terdapat seorang
insan yang sanggup menjadi mangsa buli
dan kemudian menjadi penyelamat hoho.

then di pintu masuk ku dah berkepit dengan atty.
terkeluar pulak si dia lalu terdengarlah suara garaunya.
then the trip begins

dalam tuh zhafran yang bawak,aq dengar attylea
menjerit,aku pon ikut menjerit.
liyana pula terpeluk-peluk badan aku:)
sesuatu yang membanggakan.tau takutt hehe
nadiah pula telah terbongkar rahsianya yang
konon-kononnya gadis melayu sejati mula buang tabiat
di dalam rumah hantu dengan menghabiskan
masa di dalam dengan mencarut.

then masuk yang 5 kempas punya.imran yang bawak
terjumpa suriya a.k.a hantu yang comel:D
kesimpulannya itulah satu-satunya hantu yang aku nmpk.

dah keluar dari haunted alley tuhh,pot pet pot pet.
ini adalah muka-muka trauma





aku balik dulu dan tak sabar-sabar nak makan:)

No comments:

Post a Comment