Wednesday, August 18, 2010

freedom:DDD

jeng,jeng,jeng ujian setara dahh settle hehe
saya cukup bahagia kerana buat pertama kali
untuk tahun ini saya belajar dgn bersungguh-sungguh
especially geografi dan sejarah.hebatkan?
walaupun ehh ohh ehhh ohh di sesetengah paper
saya gagahkan diri menjawab dgn tenang.
dan akhirnya sendiri manyak senang haha.

tadi habis paper sejarah,saya tertidur dgn begitu nyenyak sekali
aliah kot yg kejutkan saya dan tengok kawan-kawan dah bersuka- ria.
muka saya dahh jadi mcm naruto akibat kesan dari tidur atas lengan.
pastu pening-pening lalat jalan balik dan kemudian ber fb sepuas hati
haha saya x puase harini hehe akibat dtg bulan.tetapi operase
makan x dpt dijalan kan lg =;='

dahh laa byeeee

*penggunaan bahasa saya adalah sempena bulan ramadan thank u;)

No comments:

Post a Comment