Thursday, August 26, 2010

oh yeah,oh yeah

mengapa ye dgn tajuk di atas?haha.actually saya tengah betul2 bergembira
dengan cuti yg telah dimohon oleh sekolah dan diluluskan oleh kerajaan.
sebenarnya semua.esok adalah nuzul Al-Quran.dan esok saya akan balik ke
kampung hek,hek.aq nak try kejar2 ayam walaupun sebenarnya ku takut=.=
have i told about my marks?


4A3B>.+'
aq harap sangat bm dpt A
maaf cikgu,saya gagal dpt 6A:(


klah,klah.jom kita dengar sesi pembebelan tuan blog ini:

harinikan kena lukis potret tokoh-tokoh kemerdekaan dan aq telah memilih
untuk melukis Tun Abdul Razak.attylea pon lukis sama cam aq.nadiah lukis gmbr
org cina nih tapi saya x ingat nama die.manakala liyana die pilih Tun hussien Onn.

Lukis punya lukis,jeng,jeng jadilah satu hasl karya nur aliya bt ayob.lebih menyerupai
seekor beruk dan P.Ramlee.saya memang tangan kayu dan tiada bakat melukis.liyana yg
mempunyai sifat dengki kerana hasil kerjanya yg tidak dipuji malah dikriik mula ingin
membuat cubaan merosakkan karya yg indah itu.antaranya:

  • membawa lari
  • mengaku kpd org ramai bahawa itu lukisan die
  • mengejek potret tersebut sama buruk seperti org yg melukis
pastu2kan,kiteorg tgk pn.Norizan lukis.memang cantek dan ade kelasss gitu:D
tapi ikhwan pegi koyakkan.ishh mamat nih.kecoh betul sebab telinga die
menjadi sebahagian daripada potret.pastu ustazah masuk,terpegun jap tgk
lulisan dan keluar.then adelah bende2,balikkkk:D

kat stesen bas,borak-borak dgn nadiah,kemudian die pergi meninggal kan aq.
terkatung-katung aq keseorangan sebelum arina,rai,mimie dtg ceriakan hidup hehe.
then,kiteorg pon mula bercakap dgn mat-mat rempit atau yg segolongan dgnnya yg lgsg tidak ade adab nak hormat org yang berpuasa.ade sorg nih,time saya nk naik bas,boleh die hirup dengan penuh nikmat ice blended sorg mamat ni.memang sungguh memalukan lg biadap;(

nanti dah habis ramadhan aq nakk minum ice mocha starbuckks!!!!

lintang pukang ayat aq.kejap saya pastu aq haha

No comments:

Post a Comment