Tuesday, April 19, 2011

kawad daerah 2011

Assalamualaikum para pembaca bloggah,lamanya aku tak post pepewkan?:D
meh meh sini aku cite pasal krs.coop coop:aku dah ada twittor,followlah aku
tewwww hehe.back to main topic.12 april yg lalu,kiteorang pergi kawad!
kawad ni bukan calang-calang punya tapi ini daerah punya.disebabkan keperlahan-nan
mendapat informasi,kiteorang yg pergi ni pon cuma sempat prepare 1 week je:|

mu tao tok betopo stgress awok ni berlateh?

jgn cakaplah,dengan kebebalan sesetengah orang tu tak nak angkat tangan,tabik tak da spring,jalan perlahan mcm jalan biasa.awok dan rakan-rakan ni buat dosa kecik,mengumpat-ngumpat.ditegor tak nak dgr ambik kau dlm video buat bende yg sama.

dah la,tempat kiteorang dkt SAMBEST iaitu Sekolah Agama.korang tau-taulah when masuk sekolah mcm nih.tutup aurat!

bak kata syaza:pakai tudung sampai tutup pinggul!
ay memang nicelah persekitaran dia.we got number 4.just right after sambest.
these pictures are taken from Ilie's fb:



this is what we call:FULAMAK!nilah tuan rumah.memang lawalah aku cite kat korang.
mulai skgr,semesti akan berlatih dari bulan januari tahun dpn utk bende nih.JIHAD!:D

nk tgk semesti punya?:P




ngehehehe:B.malunyalah kat sekolah sambest tapi kiteorang semua pakai boot dan tak langgar kon tingting *-*
our aftrernoon luch was nasi ayam.ayam aku jatuh atas rumput.tak selesa betul makan kat situ tapi kan korang,budak-budak sambest baik gila!dorang bukak mini stalls,ada yg jual abc,air and most fav corner:aiskrim goreng!rangup gilaa luar dia.
n
when luar rangp and panas,dlm die pulak sejuk.so when kita gigit bhgn luar tu.aiskrim coklat or strwaberry akan mengalir kedalam mulut dengan penuh lembut sehingga akan melahirkanr asa aaaaaaa~ sedapnya!

*rindu:'(
dah dah la tu.meh sini aku borak pasal time balik.kiteorang balik awal since cikgu tak tahan nak tunggu result.so kiteorang balik around 1:30 cm tu.when balik,nadiah
start berangan dengan camera ilie.adalah satu gmbr aku post kat korang betapa berminyak nye muka aku ekrana kawad-.-

PULAK DAH ERROR!
bongok betul.sorry aku takda time nak upload gmbr.aku cite jelah.sampai balik kat sekolah.semua tanya no.bape.kiteorang pon mcm

"ehehe.adalah sibok je nak tau?"

penyemak:"kalah la tu'

"mana ada!tak tau resultlah"

for sure,I'm gonna join this thing next year!Its like my life.and today was the chess tournament.I feel really good because I have fulfill my dreams for this year.chaiyokk aliya!:D

No comments:

Post a Comment