Sunday, August 7, 2011

Oh Mai God



ALOLOLOLOLOL,lamanyaa tak singgah blog!like since ze kawad,dah nyampoh nak tulis bebenda lagi.thanks yang follow kawe tu ye.okay okay aku agak excited nak tulis balik bende-bende semua.skrg ni bulan puasa dan alhamdullilah la merah-merah tu dah datang awal sebelum puasa so ada harapan le nak puasa penuh.

haiii blogg,aku ada macam cecita nak kongsi ni.okay firstly,aku dah ada twitter.ni akaun baru.yang dulu macam taik kucing je -.- so,kepada kerbau-kerbau yang terbaca ni,silalah search di twitter :aliyawootwoot dan click "send follow request"okay bebeh?

hehe aku gelarkan kerbau sebab cikgu tuisyen aku kata kerbau ni adalah makhluk Allah yang mendengar kata ngegngeh.jangan terasa pula ya.PALING PENTING SEKALI,aku dah tiada apa-apa perasaan kepada IAN.

Darlingku,sampai sini sahaja aku menanam perasaan cinta ini kepadamu.HAHAHAHAHA :B

nak tau kenapa/sebab aku dah bosan dengan lelaki yang tak bagi respon apa-apa pon.tapi aku still menanti kehadiran bulan oktober.sebab mengikut kiraan liyana,3 bulan sekali je aku dapat bercakap dgn dia.sedi tau tak?tapi..aku dah biasa dah :3

Right now,The kunyuts got new friends ;




hahahahha.Thomas aka GEBU.hehe geli aku.dah ada skandal baru tau dengan budak form 1 nama syasya amelia.tak malu sungguh le malaun sorang nih.nama gebu tu dapat dari attylea,maklumlah peminat setia :3

okaylah you allz,aku nak ber-twitter.Oh and I kinda like to stalk ze profile.no,no,no not that famous Z in my school.he's a badass man.this is ze special one,always appear in my dream with Ms.A.okay korang tak faham.dah aku bla dulu.

No comments:

Post a Comment