Friday, January 14, 2011

berita semasa

hoi apa khabar weh?korang tahu tak sekolah bagi banyak gila homework
sial!geo ada,sejarah ikut.bi ada math pon tak mahu kalah.belah la korang.
sebab itu aku jarang singgah ke blog ini.terima kasih yang follow tu ye.
dlm 2 minggu ada penambahan satu je kat follower aku.berehhh=_=.dah singgah
tu follow lah.ringan-ringankan tulang jari anda bersama naluri hati
dicampur dengan sesudu akal yang logik untuk meng-klik follow nah.
nescaya anda membuat langkah yang bijak!hehehehe

hari Khamis lepas,aku pergi buat interview pengawas sekolah.yang bertanya
itu dan ini adalah orang no.1 paling last aku nak die interview aku.tapi
apakah daya,die exco.nasib baik die senyum-senyum di apit dua perempuan
cina yang agak cantik lah.aku nervous macam nak mati!dalam kelas sebelum
interview.The kunyut's macam biaselah buat lakonan future dan hasilnya
tergelak-gelak tak henti-henti:p apa-apa pon,aku telah buat dengan baik.
yelah,aku tak gagap pon.yakin je.thanks nadiah sebab sudi bertanya kepada si
dia.yang si dia tu,terima kasih la ye.

sumpah aku tak tau nak tulis apa.oh air mango kat kantin sedap tau.and and
kat tempat tuisyen aku ada hot stuff!muka SEBIJIK macam ian.tapii
die ada gflah.tak pelah.minat je.liyana terus jatuh cinta sudah.lantak kaulah.
jangan kasi tau sama itu dua orang tu.yang rambut kerinting tu okay tapi yang
sorang tu kang habeh diciloknya haha.nadiah,joking-joking tapi seriously aku tak
kan introduce die kat kauuu.but you still my friend okay?:).ehh lupa:

at last,I know his full name.I can't believe all this while I've been walking
beside one of his family member since a year ago.muka korang lain!jadi ini memudahkan kerja aku yeayyyyy:D

x.x

my blog is so childish.I don't know how to make it intresting-.-

1 comment:

  1. Tulis elok elok. Jaga huruf kecil huruf besar. Selepas koma, noktah, tanda seru, tanda soal, jangan lupa tekan 'space'.

    ReplyDelete