Saturday, January 22, 2011

Road Run!

hye,hye korang.dah lama gile tak update blog.aku dah tak tau nak
tulis apa.tapi aku gagahkan diri update jugak sebelum aku start buat
homework.mana boleh lupa yang satu ni:p.tapi minggu ni memang aku sibuk
sikit hehe.

Minggu ni minggu sports bagi aku.starting from bola baling.WOW!I'm in
love with it.bestbestbest.jumpe syakir time ni.junior lawan senior and
it was cool.berpeluh-peluh la jugak.minggu depan nak lagi!:D and and minggu ni
aku jalan kaki balik rumah lagi.bas amik lambat.dah macam rutin jekan?hek hek

oh nadiah datang rumah hari jumaat.kiteorang stayback kat sekolah tolong buat
pom-pom for cheers and the cheerleading parts.and then gossip-gossip dengan
aisyah and jehan.dengan aqilah and che siti jugak.kiteorang balik
awal sikit sebab dah lewat and kiteorg pon lapar gile.oh kiteorang jalan dengang
jihan dengan aisyah jugak.aku terambik surat khabar die.ampun kakak:p

sampai-sampai je bukak laptop masuk facebook.pastu macam biaselah snap-snap
picture guna webcam.nak tengok gambar-gamabr tu boleh pergi ke facebook saya
ye.actually kiteorang plan nak joging but since cuaca tak sekepala dengan
kiteorang so terpaksa stay dalam rumah.around 6 die balik.

adoyaiii dah terkeluar dari topic kot.pasal road run kan?okay
semalam kiteorang pergi buat merentas desa!Dan buat pertama kalinya,aku mendapat
nombor dalam acara larian hehe.nombor 53.ok la tukan?better then last year-.-
liyana dapat no 32,me,53,nad,72 and attylea 82.not badkan?kunyut cipta sejarah tau.

here is some of the pictures:-*curi-curi bawak cam:p



Selepas larian,muka penat okay sebab tu buruk sikit kih kih



in the middle of chaos.more pictures at my facebook kay?oh and btw,there's so much
pictures of him who was so freaking hot on that day.tapi mana boleh tunjuk.

lupa nak bagitau result

MERAK-1st
HELANG-2nd
BAYAN-3rd
KENYALANG-4th.

its okayyy.I'll do the best in sukantara;))

toodles x.x

No comments:

Post a Comment