Friday, January 28, 2011

another crappy stuff

lamanya aku tak update blog?kenapa aku tak update blog?bukan sebab aku
tak da cerita tapi aku tersangatlah menyampah dengan layout blog aku.
I really don't know how to decorate this thing.everything change and I
got to figure out myself.but today,I'm a bit rajin to share things with you
guys.

first of all,I am seriously,desperately wants RAYBAN SHADES.it is the coolest
shades ever!although I'm wearing scarf,it will not stop me from being a fashionista.
Im going to Kelantan next week and I really have to buy a shades because it will
be hot especially at the beach.



OMG you guys just look at that!freaking awesome right?there's one thing more.
percaya atau tidak cardigan hitam yang sangat berjasa kepadaku telah koyak?
entah la weh,aku pon tak tau kenapa.mama kata macam digunting.dua dan besar pulak
lubang tu ==.aku cakap dengan mama

me:"ma,we have to go shopping later"
mama:"why?"(muka tak serius)
me:I need to buy a new cardigan*sambil menunjukkan bahagian yang berlubang
mama"LAAA,macam mana boleh koyak"
me:entah la ma-.-

kasihan cardigan aku,selalu jugak aku lap hingus aku kat situ.pengotornya you ni.
macam manalah nak dapat boyfriend handsome?:p
aku malaslah nak upload gambar cardigans.bukannya kome tak tau kan?
blahh,I'm off to buy present for my little cousins.

toodles x.x

No comments:

Post a Comment