Tuesday, March 15, 2011

blahhh

DAH HABIS EXAM:O

hurayyyy la cite die an?hahaha soo when exam dah habis,macam-macam
akitiviti yang aku nak buat.Antaranya:

*sambung novel doktor cinta yg tak habih-habih
*the kardashians!I'm obssesed with baby Mason like now and and
for some reason,Mr and Mrs.Disick.ROFLROFL
*Guiliana and Bill.Come onn:O its been weeks:3
*homeworks.I can't wait to finish it.

sooo,nak tau pasal exam?meh sini ku cerita.it well good but a bit slack
in science and math.I'm sucks with maths but I'm so regret not checking
my notes in science:|.Sejarah thank god rezeki berpihak kepada saya.Manakala geo
dah ditolak markah sebab tak hantar buku nota.pigidah.B gamaknya.Shoot:(

jyeah,I'm kindaa not in the mood to write anything but I'm gonna
tell you guys about my vacation.plus,there's a business coming soon.
so I need to prepare thing for my first home-made brownies.get ready
kunyut's HEHEHEHE hehe ian,nak je aku sumbat bagi kau rasa kah kah.

paling lmbt esok kot.aku post pasal kat Sungkai.
lovelovelovekourtneykardashianandtyrabanks.

No comments:

Post a Comment