Thursday, March 17, 2011

IKEA

hari rabu lepas me and my mum pergi shopping-ing dekat ikea.
tujuannya?untuk tengok-tengok new stuff kat ikea serta mencari
rak baru for my room:3

Paling penting,aku nak try makan dekat die punye food court.
selalunye aku pergi ikea family aku akan keluar singgah dekat curve
or ikano cari restaurant but kali ni tanpa ayah and adik aku,senang
sikit nak makan.adik aku masalah betul,sweet sour pon die tak makan-.-

soo...aku dah beli rak baru.warna putih mehh.ada sale kat ikea sampai
20 mac.cepatlah eh.murah gila.kat ikea aku paling suka tengok die punya
bilik ke ruang tamu ke sebab cantik.mestilah korang pernah gi situkan?haha

aku try cari patung elmo kat situ tapi tak de==yang ada satu patung crocodile ni.
aku nak beli tu utk liyana o.O?no way mannnn

after all that shopping stuff(we spend RM200+!boleh beli baju topshop weh!haha)
we go to the cafe andddd.............

RAMAI GILAAAAAAAAAAAA!

soo since kiteorang baru first time makan kat situ.kiteorang tak tahu tentang
kewujudan trolly.so apa yg kiteorang dapat makan adalah meatballs dan
chicken chop.sedap weh!



comel jekan?it's my first temptation and I would come back to try the snacks:9

after that,we go to Toy'r us*lupa lah macam nak eja:p
cari hadiah for dura*mny cousin.and we got some cool stuff dan..
if aku tak waras,aku mesti beli benda nih!



dulu masa kecik-kecik aku selalu jugak berangan picit plastecine tu pastu
proses jadi sandwich ke burger ke elephant ke haha.dah besar dah aku:')
but kaki tetap pendek 0.0

tolonglah aku.aku nak jadi TINGGGIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII.nanti baju
kahwin aku labuh sangat terjatuh time nak naik pelamin terus suami aku
mintak cerai:p

haha weh FB lembab dohh.tulah Mark,sibok tukar itu tukar ini ambik kau
bukan main slow lagi.fix it buddy.

I'm done today.I'm gonna do my geo and BI foli's.shit mannnn-______-

No comments:

Post a Comment