Monday, March 28, 2011

What The Hell?

I'm back people heheh.sebab apa?sebab aku ada cerita ah kan?kih kih.so..my results are
..quite bad o.O.janganlah nak tanya.i malu tau youu.penyebabnya still maths.kenapa
kau tak pernah nak baik dengan aku hah?minah hot je eh kau kasi chance?tak guna punya
soalan*menyalahkan orang lain-hobi semasa.aku ubah sikit design blog ni.blog aku bosan!tak da post langsung.isk isk.korang nak cerita pasal apa?school?sekolah?bf?
mari kita start one by one:

semalam,my twin cousins sambut birthday so my aunt pon buatlah jamuan kecik-kecik.
maff tiada gambar dapat ditunjuk kerana aku sibuk berlagak pandai dgn piano:p
unfortunately,kek sudah habis sebabnya,akulah keh keh.right after aku jumpa si
wayar USB,aku post kat korang!syok habis tau tau:D.

okay balik kepada cousin,aku tak sempat nak mengeterai dadih buatan Mak Tam sendiri.
dan..yang paling sakit hati,aku ada ulser balik!kali ni tempat die agak tak strategik
iaitu dekat dengan gigi dan urat-.- senyum pon susah.nak makan kit kat pon mcm
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeghhgh*alah korang taulahkan sakit time ulser mcm manakan?
menipu benor tak pernah kena.

doakanlah aku cepat sembuh.I have a lot to do this week sebab tu aku post banyak-banyak. antaranya work bi and math(tuition),folio geo,sej and kh.kad sivik,keje-keje
tambahan math,and so on

but today,I make another new step in my school life!dengan penuh beraninya,aku daftarkan diri aku untuk participate dalam chess:') there's only two girls including me and the rest is boys.aku still rasa teragak-agak tapi aku akan try the best!
nak jugak dapat sijil,rasa dapat medal and so on.nampak sangat aku tak pernah
ada pengalaman:8 bajet betulkan?haha.

pastu-pastukan,hari jumaat tak silap aku,ada sekumpulan remp-itz telah:

copppp.aku baru dpt msg dari syakir.die suruh aku jualkan vest pengawas die?
pigidah ==

okay sambung balik,rempitz tu copp satu kelas rempitz tu gelarkan kiteorang
bajet hot.WTF?apa yang kiteorang buat kat korang eh.I mean,you guys don't
have to yell at us.we know that you guys really mean it and for me,that is so
smokin' sweet.We're not hurt about it but we're so grateful because there are certain
ppl in the school really like to stalk us.memang kita ni mahal lah atty haha.

anyway,there was this bitch I think,taking over my fb acc while I'm away.you guys are
promoting us don't you?well thanks a lot yah korang.

buat masalah betul rempitz nih.seriously,dah la datang sekolah bawak malapetaka
fashion.kadavale kadavale.I'm out now.I love Ian fullstop.there's no robert in my heart nadiah-;-

ditto
X

No comments:

Post a Comment