Monday, November 22, 2010

again and again

dah tengok filem unstoppable!die punye action korang jangan
berani nak lawanlah.seingat kotak memori aku,selalu je action movie
ni pelakon die mesti tough,serius and banyak cakap.tapi yang ni aku tabik!
pelakon die simple je.tetap cool dan jadi wira sejati.korang tengoklah
sendiri.malas nak cerita panjang-panjang sebab saya tak pandai nak bercerita
sangat :p

apa yang penting,esok:sunway lagi!kali ni aku dah set dalam mind yang
AKU AKAN BERMAIN SKATING DENGAN SEPENUH HATI.I'll try to enjoy ok?
tapi kalau aku demam.dah nasib badan.bontot,kau bersedialah kena hentakan ye.
fina and najwa boleh tingkatkan semangat aku kot.tenenenene;)
dorangkan ceria sikit kih kih kih.

aku juga dah CANCEL nak beli vampires diaries.boleh tengok kat tvduck sudah.
nak shopping HEHE.dah set dalam otak aku.nak beli baju kat forever or topshop
or maybe bags and other cool stuff.kasut?selagi crocs original tu still ok
tak payah la tukarkan.nanti tahun depan lah cari kasut raya kat roxy or vincci
HEHEHEHEHEHEHE.*or maybe cotton on.ruby shoes!!muah muah

my adik kena sakit mata sebab main dengan cousin yang kena sakit mata.
lambat-laun akan ada juga yang kena sakit mata.ada ke patut adik aku kata
yang letak eyemo boleh buat mata berdarah??entah dengan sapa die belajar
bahasa melayu -.-

No comments:

Post a Comment