Monday, November 1, 2010

meow-meow;)

heee korang:).aku deletelah post sebelum nih,gedi jekan? -.-
kita cakap pasal HARINI.dapat paper geo!!oh,whimp!masa cekgu nak
umumkan.I was like hadoiiii bapelah markah aku.Sekali aku dapat 74!
perasaan ketika itu

:(:(;D:D;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D;DD;D;

mengapa ya??memang time tu rasa macam it's the end of the world.dah la
smlm tengok 2012.memang ngeri!!!sekali,ada seorang hamba Allah bagun dan berkata

"cikgu!soalan no.53 bukan B tapi C!"

tingtingting:

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE:D

dapatlah A hehehe.Alhamdullilah,aku sangat bersyukur padamu Ya Allah:)Kau makbulkan
doaku.Terima kasih:)

see,miracle can happen ryte??:D.kawan-kawan lain jangan cakaplah.80 above la kan
cerita die.Tahniah korang!!tapi tadi aku kena marah tak tentu pasal dengan shimmon.
aku tanye dengan penuh sopan die boleh marah aku balik.perghh,dah la tonggek
goyang past garu:p.rupanya-rupanya kertas tu ada kat atas meja.kuang kuang kuang:')
tapi,tak patut marah la kan????-.- memang tak gentlemen mamat tuh.

alamak,esok dapat mesti dapat science;(,itu pon ade hrpn B.korang-korang semua,ku pohon doa yang ikhlas untuk kejayaan saya dan rakan-rakan di dalam peperiksaan kali ini.

sekian:)

No comments:

Post a Comment