Tuesday, November 9, 2010

saya yang bosan

apa khabar awak,awak dan Awak!hehe.saya sihat kikiki.
baru baik dari demamlah.a'ah apahal kau?dah aku tak reti skate.
kau peduli ape?ingat kau hebat sangat?ishh apa aku merepek ni.
intro je ni:)

Jadi,cuti dah start.aku isi waktu lapang dengan??online,berak
tengok tv,tidur.toot toot tak da faedah langsung.dushh marah kat diri
sendiri:p.tapi kan korang aku tak delah teruk sangat lagi kikiki.
tapikan,kat rumah memang bosan tahap ciban*ada ke perkataan mcm nih?hehe
bukak tv,ulang-ulang tengok cite house,csi,and so over.tak habih-habih E!news.
bosan tau tak!?bosan!!info punye info.jumpe cite nih!:D



ahh bestnya!muah muah gitu:)).kamal adli and liyana jasmay.they got chemistry tingting:Dso far this is best legend movie ever hehe.tapi nak habis dah so aku ulang tengok dekat tv9.com.and then tengok star trek lah dan mcm-mcmlah.

jadi korang-korang kalau korang ada movie-movie yang best.do share with me:)
2 bulan nih terkurung kat rumah eheh.esok maybe pegi sekolah nak hantar kad-kad.
ohh korang,aku dah ade 1C.buruklah result aku kih kih kih:p

tak pe!tahun depan aku akan ambik iktibar.kita study study study dan study sepanjang masa.ambik kau.nak sangat an?HEHE.hidup aliya!

No comments:

Post a Comment