Thursday, November 11, 2010

quick post!

I just want to say CONGRATULATIONS to all 5A'S STUDENTS!
tahniah to my ex school seksyen's 2:)).
yang tak dapat pulak.nahh,don't worry.rase die tak seteruk
dapat C math untuk form 1:|

p/s:jujur ni plsssssssss hehe:)

when tengok dorg seronok-seronok hua hua kan,make my memories
go back to the past.eee ingat tak korang?tengah main rakam-rakam
guna cam seri dgn nabilah and then cikgu aisyikin suruh kita beratur
when die panggil nama.and then muka kita semua jadi pucat gile!
sibok tanye org"wehh,apa ni wehh,5A ke weh?sesiapa pls explain!"
and then yes!dapat 5A:D.korang tak rindu ke??aku rindu sangat-sangat.
we hug and cries with joy:').hmmphh,rindu lah.I miss seksyen 2.although
I've make some stupid mistake.ehh biaselah baru 12kan?sekarang dah move on.
but the thing I miss a lot is my BOY FRIENDSSSS!the teachers too.the jokes
ahhh gile-gile semuanya.still terasa cubitan yang dasyat tuu.OMG so fast
kan time go???being in high school sometimes make me feel awful because
its a whole new world. and I hoped my second year in semesti will be happier
than the freshman season.praynfor me,will yahh?

stop for now x.x

No comments:

Post a Comment