Saturday, February 5, 2011

its holiday ppl:O

YO.heh;)cuti kali ni aku akan pergi ke Kelantan.tulis-tulis je terus
cakap pasal vacation.nampak sangat nak menunjuk-nunjuk.apa-apalah kan.
tapi homework Masya'Allah.bertimbun-timbun!hari ni hari sabtu.aku baru
siapkan math and geo.malam ni aku stay lama sikitlah.settlekan sejarah
and Bi.other than that.pandai-pandailah aku buat esok:p



nampak tu?actually aku sengaja je sepahkan supaya nampak lebih dramatik.
hmm aku rasa macam nak je jadi macam cobbler tu.when die tidur ada elf
elf yang comel tolong dia.cuma bezanya bukan tolong baiki kasut tapi
tolong buat homework.gosh,I wish my dream come true:p tapi kan actually
aku tak sabar nak pegi sekolah sebab rinduuuuu sangat-sangat dekat kawan
-kawan.korang tak payah pikir jauh sangat.itu 3 olang jelah yang sudi berkawan
baik dengan aku.

ada aku cerita pasal kelas tak?tak da kan?so ini dia.kelas 2 cengal telah
dipindahkan ke bilik APD dan spot aku as usual disebelah liyana kerana
aku telah biasa dengan perangai dia yang suka sendawa dan paling penting
orang paling setia teman die berak.sedih je posisi aku kan?== apa-apa
pon masa tu cikgu suruh ikhwan dengan sapa tah sorang lagi mop lantai.
kiteorang semua bukak lah kasut.other sorang ni berpakat dengan attylea
bukak stokin dan sapu kat muka orang.with no bless,me and nadiah was like

"weh janganlah,tak senonoh la korang!"

(liyana and attylea:kejar-kejar sapu kat rambut nadiah)

"nadiah,behind you!"

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!

malang makin berbau,stokin-stokin itu mendarat ke pensel box attylea dan
digoncang-goncang agar sebati baunya dengan alat-alat tulis di dalamnya.
manakala mangsa yang teraniaya dengan rakan komplotnya bertindak di luar
tabi'i dengan cubaan untuk memasukkan stokinnya kedalam air si jahat.
maka dengan itulah,apabila si jahat mula mengugut rakannya kerana
takut,misi itu berakhir dengan gelak ketawa.

bongokkan?nasib baik bahagian shoulder aku je yang terkena penangan
stokin liyana,rugi sial tak rakam.sebab tu lah ramai orang takut nak
berkawan dengan kita weh.sapa yang nak ada stokin ber asid depan matakan?
ada lagi dasyat tau.tapi itu akan berlaku di kemudian hari.aku akan post.
jangan bimbang.





ni gambar time aku curi-curi tulang time buat homework hehehehehe.
rugi pulak tak letak nanti.nanti aku post pasal hal family.baru
aku perasan ynag blog ni asik-asik ada cerita pasal kawan-kawan je.
nampak sangat pilih kasih.nanti korang baca lah ye.byeee nak online
fesbuk nih.

X.X

No comments:

Post a Comment