Monday, December 20, 2010

the ghost of kak limah




cerita best+lawak+merepek+gila hahaha.kenapa aku berkata demikian?kerana
aku sendiri terkekeh-kekeh ketawa tengok cerita nih!sejujurnya,ini adalah
filem melayu komedi terbaik pernah aku tonton.usop,usop bertaubatlah kau haha.
I watched this movie last night with my family since there's many positive
feedback andd trust me guys,It will not make your day become dark ahahah.
itupon kalau korang jenis yang tak berlagak kata orang luar punye
filem lagi bagus.maaf jika ada yang terasa ye...sindiran sini percuma untuk anda.
hek hek hek;))).ohh and by the time me and my mother came to buy the tickets.
It waa fully book!we got sit yang kat depan sekali.When the movie start.
the room was full with malaysians.gelak-gelak tak henti-henti!but puas hatilah
hehe.ok till then soon peeps:)

No comments:

Post a Comment