Monday, December 27, 2010

Harimau Malaya wowoww

Semalam,aku tengok game Malaysia vs Indon.belah la indon-indon
sekali.kalian semua gak patut duduk DI SINI DONG!Malaysia memang
3-0.our wira negara is the one and only Safee.Captain of the Malaysia team.
aku rasa dorang memang sah akan memang piala AFF ni sebab indon susah nak
kejarkan?tapikan ada pemain Malaysia yang hot lah!hehehehe.gatal la kau!
setia bersama ronaldo:ppp.anyway congratulation again!

eh,lupa pulak nak cerita.game tu mengambil masa 100 minit because of 5 minutes
rehat.oh and the indon's fan kan punyalah merajuk sampai sanggup tinggalkan
kerusi masing-masing sebab tak tahan tanggung malu.elehh.tengok kiteorang.
walaupun masa seri 0-0 dengan Vietnam.belia-belia semua sanggup jerit-jerit dekat
kedai mamak walaupun dorang tau suara dorang tak akan dapat didengar.itulah
semangatkan?yahh,go Malaysia,I love you anddd hope you guys can be a monster in
Asia between Japan and South Korea:))


aku saja je letak gambar sebab aku nampak poster ni kat kedai nike.macam
international je gambar die kan?tak silap aku ronaldo dengan kaka ada
posing macam tu tapi aku tak pasti sama ada nike atau adidas.jersi Malaysia
lawa dohh.kuning hitam dengan satu lagi biru.memang semua team bola ada
dua jenis jersikan?ehh dah la nak tengokc erita baru kat akasia.byee:)

No comments:

Post a Comment