Saturday, December 4, 2010

walking in the cyber world

hai korang.aku perasan satu bende la nih.blog ni sepatutnya
jadi mcm diari hisupkan tapi aku tulis selama ni merapu jekan haha.
nanti aku cerita satu cerita best kat korang heee:)

tadi,time aku dok sibok layan kerenah asief and ali yg merepek
dkt status aku.kenapa?sebab aku tulis lah aku baca 99 facts about guys.
bende biasakan?dorg bising tersangat-sangat.tapi kalau korg baca
artikel tu mesti ada yang bakal sedar diri,malu and kalau yang
ver-in a relashionship pulak.mesti nak jadi girfie yang lebih baik haha.


selepas aku bukak artikel atas tu.adalah link-link lainkan.soo
aku jumpa bende nih?title die:coolest movies mistakes:D
menarikkan.korang tengok gmbr kat bawah.aku pon tergelak sbb aku
tengok cerita tu berulang kali.contohnya yang ni:




and one more is this one:




tingtong.biaselah.mana ada movie yang sempurnakan.tapi yg titanic tu memang
out.oklah nanti aku post lagi.kali ni cerita penting haha

byeee x.x

No comments:

Post a Comment