Monday, December 6, 2010

zapp,zapp,zapp

tenenene.akhirnya pada jumaat minggu lepas bersamaan dgn 3 dec 2010
adik aku,Ahmad Isyraf bin Ayob telah BERSUNAT.cehh excitednya kakak die;D

kali ni buat for the first time,atok aku turut turun padang menyaksikan
detik bersejarah ini.cucu kelima nih haha.mama cite muka die dah nak
nangis dah.doktor tu buat cepat je.nasib baik die dpt giliran no.6 kalau tak
mampus tunggu kat hospital tu haha.korang nak ke aku cerita mcm mana proses
berkhatan ini dilakukan.kang ada yg tak tidur malam kang haha.pandai-pandailah
kome selidik.aku actually,nak letak gmbr die buat thumbs up lepas
die dah sunat tu tapi aku tak bluetooth lagi from phone mak aku.tak pelah kan.
aku ubah sikit bende-benda kat blog nih.biar lagi keremajaan.cehh haha

satu lagi korang,aku sedang otw buat folio antologi.tapi buku die tak sama
lah mcm yg form 1 punye.asalkan 3 january u dah siapkan?sapa yang rela tunggu
tu tunggulah korang.actually,aku pon terpaksa tunggu utk nak buat novel:p
tapiii...tak pe.one by one hehe

anyway,korang rasa patutkah aku buat skype?dah ramai dah tanya nih.kebanyakkannya
adalah kaum adam.sapa lagi kalau tak bukan farez dan iqmal.bising korang nih-.-
nantilah,kalau aku rajin.merlins eason 3 dah keluar.hee authur hensemlah kau hee;))
dalam list aku cume other 5 hottest man je.tak lain tak bukan

*Robert Thomas Pattinson<3
*Paul Wesley<3
*Justin Bieber<3
*Ian Somerhalder<3
*Bradley James<3

Alex pattifier*betul ke nih?tu pon okayy jugak.sean faris pon hot-hot.daniel
redcliff pon boleh jugak!tamaknye kau aliyaa.dah la.ni nak follow orang ni.
selamat bercuti hua-hua-hua

No comments:

Post a Comment