Saturday, December 11, 2010

a must do thing

korang!liyana,aku updated la ni:p.u guys,u guys,salam maal hijrah:)
dah selang beberapa hari dah ni =='.teruknya kau aliyaaaa.anyway,
right now cuti aku dah tak berapa nak bosan dah sebab mcm-mcm aktiviti ada!
makngah and pakngah juga anak mereka,piaaaa nak dtg kl.esok mereka datang.
pakngah ada kursus dekat palaca of golden horses.wow.dorg book hotel kat situ,
aku pon tak pernah tido kat situ tau haha.mak aku dah kata hari isnin nak
bawak makngah pegi jakell kat shah alam tu.aku dah tewas dah.kain die bapak
jarang.banyak gile pulak tu.kakiku aku dah lembik yang teramat.entah bape
ratus agaknya nanti yang akan mak aku habiskan demi 5,6 kain.anakmu ini
kekeringan baju!forever ada sale korang.bila gamaknya kau ada time nak gi sunway eh?
:|.In your dream I think aliya.

pastukan,aku dah halfway done my bm's folio(antologi)rindu pulak nak menyalin
kat papan putih hee.dah sampai cerpen dah.semangat gile kan?haha.tunjuk sikit gmbr
kat korang:



mcm suke je aku tgk gmbr tu.menunjukkan betapa tabahnya aku menulis haha.
kepada sesiapa yang mula kecut perut rasa nak terberak and 3,2,1 dah keluar angin
warning dlm badan,anda boleh cari buku antologi seperti di bawah di jusco equine.
tanya dua orang amoi cina kat blkg popular book store tu.



dah.jumpe korang dkt post seterusnya.

No comments:

Post a Comment